تجمیع شاخص‌ها و عملکرد مناطق ۲۲ گانه و گزارش‌گیری برنامه‌محور در سال آینده

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر تجمیع شاخص ها و عملکرد مناطق ۲۲گانه و گزارش‌گیری برنامه‌محور در سال آینده، رصد و ارزیابی مناطق ۲۲ گانه در طرح استقبال از بهار تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، آخرین جلسه شورای مدیران حوزه خدمات شهری در سال ۱۴۰۲ روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی، علی نجفی مدیر کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عزیزی مشاور و مدیر دفتر حوزه خدمات شهری، ابراهیمی مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این نشست، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت را نصیب ما کرده است و ما باید قدردان این موهبت بزرگ الهی باشیم.

وی در ادامه با بیان این که بالاترین و بزرگ ترین توفیق خدمت به مردم است، افزود: معاونت خدمات شهری با توجه به ماموریت ها و وظایفی که بر عهده دارد یکی از مهم ترین معاونت های شهرداری تهران محسوب می شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود رویدادها و خدمات این معاونت را در سال گذشته برشمرد و گفت: آماده سازی و خدمات رسانی در مرزها جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) و نیز خدمات رسانی در کشور عراق، خدمات رسانی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اعیاد و مناسبت های ویژه در طی سال گذشته، کاهش تعداد قراردادهای پیمانکاران در حوزه مدیریت پسماند، افتتاح بازارهای جدید میوه و تره بار در سطح شهر تهران، افزایش کمربند سبز پیرامونی شهر تهران، افتتاح بوستان های متعدد در پایتخت، استفاده از روش آبیاری زیرسطحی و هوشمند در سطح شهر، استفاده از پساب تصفیه شده در آبیاری ها، بهره گیری از روش های نوین در حوزه خدمات شهری و... از جمله این موارد است.

نظری با تاکید بر این که رویکرد مجموعه معاونت خدمات شهری باید حرکت به سوی برنامه محوری باشد تا به نتایج خوبی دست یابیم، اذعان کرد: سازمان ها و شرکت های این معاونت باید برنامه های خود را اولویت بندی و شاخص گذاری کنند و براساس آن اولویت ها رو به جلو حرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افق های پیش روی معاونت خدمات شهری در حوزه سازمان ها، شرکت ها و ادارات کل این معاونت در سال ۱۴۰۳ را برشمرد و انتظارات و رهنمودهای خود را بیان کرد.

نظری به برگزاری جلسات منظم هیات مدیره سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه این معاونت اشاره کرد و گفت: این معاونت رتبه نخست را در برگزاری جلسات منظم هیات مدیره سازمان ها و شرکت ها کسب کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان سخنان خود بر تجمیع شاخص ها و عملکرد مناطق ۲۲ گانه و گزارش گیری برنامه محور در سال آینده، رصد و ارزیابی مناطق ۲۲ گانه در طرح استقبال از بهار و... تاکید کرد و تدابیر و رهنمودهای خود را در جهت اجرای مطلوب طرح استقبال از بهار بیان کرد.

همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت چگونگی اجرای «طرح استقبال از بهار» در مناطق ۲۲ گانه، گزارشی جامع از کنترل پروژه سازمان ها و شرکت های حوزه خدمات شهری، روند پیشرفت پروژه های سرمایه ای حوزه خدمات شهری، روند افزایش اعتبارات سرمایه ای، بودجه سال ۱۴۰۳ به تفکیک واحدهای اجرایی، درآمدهای غیرمتمرکز سازمان ها و شرکت ها تا پایان سال ۱۴۰۲، رتبه بندی مناطق ۲۲ گانه براساس پیشرفت فیزیکی پروژه تملک دارایی سرمایه ای مناطق ۲۲ گانه، برنامه عملیاتی ۱۸ ماهه در قالب تدابیرهشتگانه شهردار محترم تهران در حوزه معاونت خدمات شهری با رویکرد تحولی در شهر تهران و... ارائه شد.

گفتنی است؛ مهندس نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان از زحمات و تلاش های مجدانه تمامی مدیران حوزه خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

تجمیع شاخص‌ها و عملکرد مناطق ۲۲ گانه و گزارش‌گیری برنامه‌محور در سال آینده

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 51566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =