بررسی آخرین وضعیت ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نشست مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه

آخرین نشست مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه کلانشهر تهران در سال ۱۴۰۲ در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در آستانه آغاز سال نو نشست دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه پایتخت در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

تبیین برخی برنامه‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۳، برنامه‌های ویژه سازمان در ماه مبارک رمضان و عید نوروز از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

احمدی صدر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در آستانه سال نو از زحمات تمامی مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: حساسیت کار مراکز خدمات اجتماعی مناطق در آستانه سال نو بسیار بالاست و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله معتادین متجاهر، متکدیان، کودکان خیابان و سایر آسیب‌های اجتماعی مرتبط باید در اولویت فعالیت‌های این مراکز قرار بگیرد تا شهروندان تهرانی آسایش بیشتری نسبت به تردد در سطح شهر داشته باشد.

در این نشست برخی مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه نیز نقطه نظرات خود را پیرامون آخرین وضعیت ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت مطرح کردند و دکتر صدر نیز برای حل برخی از مشکلات موجود، دستور پیگیری برخی موارد را صادر نمود.

در این جلسه همچنین علی مهرابی سرپرست معاونت رفاه و مشارکت‌های اجتماعی و پیمان ضیایی معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 51674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =