تداوم روند نوسازی منطقه ۱۵ طی سال آتی 

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ از تداوم روند نوسازی منطقه ۱۵ طی سال آتی خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ با اشاره به این که شهرداری منطقه در بحث تعداد صدور پروانه به ویژه در بافت فرسوده منطقه، رتبه نخست را دارد، گفت: در سال آتی نیز با برنامه ریزی های مدون این مسیر ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری حدود ۱۵۰۰ پروانه ساختمانی در سطح منطقه صادر شده که ۳۳۲ فقره آن در محدوده بافت فرسوده است افزود: به همین سبب شاهد بیش از ۴۰% رشدی در پروانه‌های صادره و ۷۰% در پروانه های بافت فرسوده نسبت به مدت زمان مشابه هستیم.

حضرتی اضافه کرد: به لحاظ اهمیتی که محلات مینابی و اتابک دارند، اعتبارات ویژه ای برای سال آینده به این محلات تخصیص داده شده تا اقدامات مثبتی در حوزه تعریض معابر و تأمین خدمات در این محلات انجام شود.

وی تأکید کرد: رویکرد ایجاد پروژه های بزرگ و کوچک مقیاس مسکونی و خدماتی در بافت فرسوده محلات مذکور همواره مدنظر نهادهای مدیریت شهری بوده و همچنان توسط سازمان نوسازی، شهرداری منطقه ۱۵ و شرکت نوسازان جنوب شرق در حال پیگیری و انجام است و امیدواریم در سایه همکاری مشترک تعریف شده شاهد اقدامات موثری در ادامه مسیر نوسازی باشیم. 

انتهای پیام/‌

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 51719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =