ساماندهی خطوط تاکسی سطح منطقه ۱۵

معاون حمل و  نقل و ترافیک منطقه از ساماندهی ۳۲ خط تاکسی در سطح منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: پایانه‌های حمل و نقل عمومی یکی از مراکز مهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از فضاهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند و بر همین اساس در طرح استقبال از بهار بمنظور افزایش حداکثر بهره وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، ساماندهی ۳۲ خط تاکسی سطح منطقه از ابتدای اسفند آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت تاکسیرانی و راهور منطقه به صورت روزانه اجرا می شود افزود: هدف از انجام آن ارتقای رفاه و بهبود معیشت رانندگان خدوم تاکسی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به توضیح این طرح پرداخت و افزود: همکاران اداره تاکسیرانی به همراه پلیس راهور با گشت زنی، مسافربران شخصی مزاحم تاکسی رانان منطقه را جریمه و اعمال قانون می کنند.

وی به اقدامات نگهداشت و بهسازی ایستگاه های تاکسی سطح منطقه نیز اشاره کرد وگفت: طرح بهسازی ۳۲ خط تاکسی سطح منطقه شامل رنگ آمیزی ایستگاه، نصب برچسب تابلوی ایستگاه و بهسازی  شیشه و ورق پانچ جداره انجام شد. همچنین در طرح استقبال از بهار، شست شو و نظافت سرویس بهداشتی پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه انجام شد.

منطقه ۱۵ با چهار پایانه تاکسی خاوران، ثامن الحجج(ع)، ضلع جنوب و شمال بسیج و ۱۳ خط تاکسی در سطح منطقه، روزانه ۲۰ هزار شهروند را جابه جا می‌کنند.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 51720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =