نشست پایان سال شهردار منطقه ۴ با مدیران شهری منطقه برگزار شد

شهردار منطقه چهار در آخرین نشستی که در سال ۱۴۰۲ با مدیران منطقه خود داشت، بر عملکرد فراتر از وظیفه تک تک مدیران تاکید داشت و گفت: مدیران موفق همواره می بایست یک گام جلوتر از دستورات عمل کنند و این لازمه موفقیت یک مجموعه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: این یک حقیقت است که چنانچه هریک از ما مدیران، شهر و رسیدگی به آن را مثل خانه خود دانسته و دلسوزانه و از سر شوق و اشتیاق خدمت رسانی کنیم، کارها به مراتب سریع تر و با کیفیت تر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران یک شهر نمی بایست در انتظار دستورالعمل از مافوق خود باشند بلکه باید جلوتر از دستورات و فراتر از وظایف خود صادقانه به پیش روند و این امر مسلما اعتماد شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به برنامه های سال آینده گفت: همان طور که سال گذشته عملکرد شهرداری منطقه ۴ نشان داد که بیشتر از دستورات صادره عمل کرده است در سال آینده نیز این فعالیت را چند برابر خواهیم کرد.

کمالی زاده با اشاره به نهضت آسفالت در سال جاری گفت: بسیار خرسندیم که در سال ۱۴۰۲ در مبحث آسفالت بیشتر از آنچه که به ما تکلیف شده بود، عمل کردیم و در سال آینده نیز فعالانه این رقم را بیشتر خواهیم ساخت.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: انجام وظایف می بایست دلی و احساسی باشد و اینگونه می شود که اجرای خدمت رسانی بر دل شهروندان خواهد نشست و آنها مدیران خود را از خودشان خواهند دانست.

مدیریت شهری منطقه ۴ درخصوص توسعه فضای سبز شهری گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که در شمال شرق شهر می بایست بیشتر از گذشته اجرایی شود، توسعه فضای سبز و گلکاری این منطقه است. این مهم در روحیه و نشاط شهروندان بسیار حائز اهمیت است به خصوص در فصل بهار هنگامی که شهروندی از خانه خارج می شود، می بایست با شهری پر از گل و بوی بهار مواجه شود.

 کمالی زاده بر مباحث مختلفی مانند وضعیت رسیدگی به معابر، تقاطع ها، نظافت شهری، جمع آوری معتادان متجاهر، ساماندهی کتفی کولی ها و کودکان کار، درآمدزایی، توسعه فضای سبز شهری و بهسازی پیاده‌روها اشاره و دستورات لازم در این خصوص صادر کرد.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 51750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =