بازنگری در محل استقرار دوربین‌های طرح ترافیک منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ گفت: در راستای ساماندهی و رفع گره ترافیکی و تسهیل دسترسی شهروندان به برخی مسیرها، جابه‌جایی دوربین‌های طرح ترافیک در محدوده منطقه ۱۲ پس از اتمام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی اظهار کرد: در تلاش هستیم در رابطه با طرح ترافیک و استقرار دوربین‌های ترافیکی در محل‌های مناسب با بهره از نظرات مشاوران ومتخصصان این امر، طرح‌های جدید و خلاقانه‌ای ارائه دهیم که عبور و مرور شهروندان در مرکز شهر تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با سردشدن هوا و به ویژه در زمان بارندگی شهروندان بیشتر ترجیح می‌دهند از خودروی شخصی برای رفتن به محل کار و تحصیل استفاده کنند و یکی از دلایل افزایش بار ترافیک و آلودگی هوا در نیمه دوم سال این نکته است.

انارکی محمدی افزود: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار مدیریت شهری است و تلاش داریم با تزریق اتوبوس‌های نو و همچنین اورهال مترو تلاش کنیم که شهروندان بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شهردار منطقه۱۲ گفت: دوربین‌های طرح ترافیک در راه‌های ورودی و خروجی شهر یا منطقه، محل‌های تقاطع‌های خطرناک، محل‌های دارای سابقه و پر تصادف، معابر پر تردد و شلوغ و مرکز شهر نصب می‌شود و باید با توجه به حل نشدن موضوع ترافیک در مرکز شهر فکری اساسی در این مورد کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان تعطیلات عید نوروز مجدداً طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از سه‌شنبه ۱۴ فروردین از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ در شهر تهران اجرا می‌شود، تصریح کرد: این امکان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک وجود دارد که فقط یک‌بار در طول روز خروج رایگان تا قبل از ساعت ۹ صبح و یک‌بار ورود رایگان به محدوده بعد از ساعت ۱۶ داشته باشند.

انتهای پیام/

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 51820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =