پایش مستمر اغذیه‌فروشی‌های محور گردشگری باب همایون

معاون خدمات‌شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ از کنترل و پایش مستمر اغذیه‌فروشی‌های گذر گردشگری باب همایون به منظور بررسی و کنترل موارد بهداشتی، نظافت و مجوز کارگران به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، فرزاد هنرور اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان بازدیدی از محور گردشگری باب همایون بازدیدی با هدف کنترل و پایش وضعیت بهداشت، نظافت و مجوز کارگران توسط اداره ساماندهی مشاغل منطقه ۱۲ انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: در این بازدیدها تذکرات لازم به واحدهای کسبی در هر موضوع داده شده تا به شهروندان با بهترین کیفیت خدمات‌رسانی شود.

گفتنی است باب همایون از سال ۱۳۹۰ به پیاده راه تبدیل و تمامی مسیر آن به روی خودروها بسته شده است. این خیابان با اجرای ایده‌ای به عنوان گذر گردشگری میزبان حدود ۳۰ غرفه برای عرضه غذا، محصولات سنتی، صنایع دستی و سوغات شهرهای مختلف کشور از جمله شیراز، یزد، زنجان، تبریز و دیگر شهرهاست و ون کافه‌هایی نیز در این منطقه مستقر شده‌اند که در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت ۴ صبح دایر هستند.

باب همایون به دلیل مجاورت با موزه ملی، وزارت امور خارجه و نزدیکی به سردر باغ ملی دارای ظرفیت گردشگری بالایی است و علاقه‌مندان از سراسر کشور همه روزه از آن بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 51821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =