خدمات‌رسانی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران با اشاره اینکه حجم قابل توجهی تفرجگاه در این منطقه وجود دارد، گفت: به همین منظور ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه به شکل ویژه در ایام نوروز ارائه خدمات دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: باتوجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی، به همت اداره حمل و نقل عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات رسانی به شهروندان ساکن منطقه ۲۲ و گردشگران، از اولین ساعات شروع سال جدید در تمامی پایانه های حمل و نقل عمومی با حداکثر ظرفیت ناوگان در حال انجام است.

وی افزود: در راستای رفاه حال شهروندان ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی همچون روال روزهای غیر تعطیل در حال فعالیت است و پایانه های مسافربری تا آخرین زمان فعالیت ارائه خدمات دارند؛ همچنین ناوگان تاکسیرانی در ایستگاه های ورزشگاه آزادی، چیتگر، ایران خودرو و ورودآورد در خط پنج به شهروندان خدمات ارائه می کند.

خدابخشی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی نسبت به سال گذشته میزان رضایت مندی شهروندان نیز افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است خدمات رسانی به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی در تمامی ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز، همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام// 

۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 51849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =