احداث ۴ هزار و ۲۰۰ متر نهر و جدول‌سازی در معابر منطقه۲۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اجرای عملیات ۴ هزار و ۲۰۰ متر نهر و جدول‌سازی در معابر محلات ۱۲ گانه این محدوده در سال گذشته خبر داد و گفت: این عملیات با هدف رفع آب‌گرفتگی و توسعه محلات به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ رو به توسعه قرار دارد و شهرک ها و محلات مسکونی احداث می شوند، نهرسازی در معابر تازه تاسیس منطقه ۲۲ نسبت به سایر مناطق شهر تهران بیشتر است.

وی افزود: معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ طی این عملیات بخشی از نهرهای فرسوده و خراب معابر این منطقه را نیز تعویض کرده است؛ به طوری که تنها در یک روز کاری ۲۲ نقطه از منطقه در محلات مختلف مورد نوسازی جداول قرار گرفته است.

ایرانشاهی ادامه داد: نهرسازی کمک بسزایی در رفع آبگرفتگی معابر خواهد داشت؛ برای نمونه در بزرگراه شهید خرازی محور شرق به غرب، نرسیده به خروجی شهرک شهید باقری، نهرسازی موجب رفع آبگرفتگی در این محور شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: بیشتر عملیات نهرسازی در این محدوده غربی تهران در محلات تازه تاسیس از جمله شهرک الهیه غرب و کوهک صورت می‌گیرد؛ اما در محلاتی که جداول آن نیاز به نوسازی داشته باشد نیز این طرح مورد اجرا قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 51850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =