آماده‌باش شهرداری منطقه ۱۲ برای مدیریت بارش‌های فصلی

شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده و اقدامات اجرایی اداره قنوات و مسیل‌ها و نواحی شش‌گانه برای رفع نقاط آب‌گیر و لایروبی مسیل‌ها و انهار، بحران‌های احتمالی ناشی از بارندگی‌ها در معابر منطقه ۱۲ مدیریت شد.

به گزارش شهر و به نقل از  روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، وحید رضا انارکی محمدی با اشاره به انجام پایش و رصدهای مستمر ۲۲ نقطه آبگیر منطقه ۱۲ گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های فصلی، اقدامات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام و آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های به سهولت و سرعت در مسیر کانال‌های جمع‌ آوری کننده هدایت شد.

شهردار منطقه ۱۲ افزود: همزمان با آغاز بارندگی، تیم‌های امور شهری و پاکسازی مسیل‌ها در آماده‌باش هستند و با پایش‌های مستمر از هرگونه آب‌گرفتگی پیشگیری می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در مدیریت بارش‌های فصلی گفت: با آمادگی کامل اداره قنوات ومسیل های معاونت خدمات شهری و محیط زیست و نواحی ۶ گانه، نقاط آبگیر شبکه بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی شناسایی و با احداث چاه جذبی، تغییر مسیر انهار و همچنین نصب دریچه‌های زباله گیرو.... نقاط آبگیر رفع و با آغاز بارندگی تا کنون هیچگونه مشکلی در منطقه وجود نداشته و تردد معابر منطقه، روان است.

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله‌های شهری در انهار و کانال‌های عبوری برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده ولی همچنان از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس آماده دریافت نظرات شهروندان است.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 51912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =