منطقه ۲۲ میزبان جشن بزرگ امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی

بزرگترین محفل قرآنی امام حسنی‌ها در روز ولادت کریم اهل بیت(ع) به میزبانی منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بزرگترین محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده اقشار مختلف در محل ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران با برنامه های بسیار متنوعی برگزار شد.

با اقدامات صورت گرفته در خصوص نظافت و پاکسازی محیط پیرامونی و داخلی ورزشگاه آزادی و مهیاسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری پلیس راهور، منطقه ۲۲ میزبان یکصد هزار عاشق امام حسن(ع) در روز ولادت ایشان در ورزشگاه آزادی شد.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته با همکاری پلیس راهور تهران پارکینگ‌های متعددی اطراف ورزشگاه پیش بینی و حمل و نقل عمومی از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت پسماند از ساعات ابتدایی روز نیروی های پسماند منطقه در داخل و پارکینگ های اطراف جهت خدمات رسانی به شهروندان حضور داشتند.

همچنین با هدف از لایروبی و تنظیف جوی ها و نهرهای اطراف ورزشگاه آزادی، روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، عملیات لایروبی و پاکسازی کانالها و جوی‌های روباز و رو بسته خیابانهای منتهی به ورزشگاه انجام شد.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 51988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =