بازدید ۷ ساعته شهردار از فضاهای فرهنگی و خدمات شهری منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ به همراه تعدادی از معاونین و مدیران منطقه از فضاهای در اختیار معاونت‌های اجتماعی وامور فرهنگی و خدمات شهری بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵، دداوود گودرزی شهردار منطقه به همراه تعدادی از معاونین و مدیران منطقه از  مجموعه های فرهنگی و خدمات شهری بازدیدبه عمل آوردند و از نزدیک نسبت به ارایه خدمات و آمادگی آن بخش ها در راستای رضایتمندی و خدمت رسانی به شهروندان دستورات لازم را صادر نمود.

بنا بر این گزارش، گودرزی با حضور در ورزشگاه شهیدان رضایی در محله ارم، ضمن بررسی وضعیت این ورزشگاه و تاثیر آن بر افزایش سرانه فضای ورزشی و فرهنگی محله کم برخوردار ارم دستور لازم برای افتتاح و بهره برداری این مجموعه حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری را به معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه صادر نمودند.

سپس با حضور در میدان میوه و تره بار محله در جریان خدمت رسانی این مرکز محلی قرار گرفته و با شهروندان به گفتگو نشسته و به بازدید میدانی از بوستان مجاور محل تره بار رفتند.

شهردار منطقه ۵ سپس با حضور در شهرک نفت در جریان روند اجرای پروژه زمین تنیس و صخره نوردی قرار گرفته و به صورت سر زده ضمن بازدید از معابر منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور در روز بازار سیمون بولیوار، ضمن بررسی رضایتمندی غرفه داران و شهروندان، نکاتی را در راستای ساماندهی بازار ابلاغ داشتند.

داوود گودرزی، پس از این بازدید با حضور در امام زاده شعیب علیه السلام در کن، ضمن اقامه نماز با تعدادی از گردشگران گفتگو کرده و با حضور در یکی از منازل تاریخی ضمن بازدید، دستورات لازم را برای تهیه گزارشی مستند در راستای گویش کن، به معاونت فرهنگی و اجتماعی ابلاغ کردند.

گودرزی در ادامه به بوستان جوانمردان رفته و ضمن بازدید از سازه چادری و ظرفیت فرهنگی این محل، به بستر رودخانه کن رفته و سپس با حضور در مرکز تولیدات گل و گیاه در جریان آخرین وضعیت فضای سبز منطقه قرار گرفتند.

انتهای پیام. /

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 52025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =