دیدار عیدانه شهردار منطقه ۲۲ با کودکان بی‌سرپرست

مسعود نصرتی به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه ۲۲ با حضور در یکی از مجموعه‌های نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست با آنان دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی در حاشیه دیدار با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با تاکید بر لزوم رسیدگی حداکثری به این کودکان در حوزه اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد: حمایت از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب به ویژه کودکان یکی از مهمترین رویکردهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در غربی‌ترین منطقه از پایتخت است. به‌ همین‌ منظور با همراهی خیرین مراکز بسیار خوب و مناسبی در حوزه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست راه اندازی و اداره می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته زمینی در مساحت ٨٠٠ متر مربع که دارای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است؛ جهت خدمات رسانی در زمینه آسیب های اجتماعی برای این خیریه در نظر گرفته شده که جا دارد از حمایت همیشگی کمسیون اجتماعی شورای شهر برای تخصیص زمین و بودجه برای خیریه مذکور تقدیر کرد.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه آیندگان ایران را این کودکان رقم می زنند، ادامه داد: با تغییر رویکرد مدیریت شهری از یک نهاد صرفا خدماتی به یک نهاد اجتماعی، فرهنگی و خدماتی شهرداری تهران به معضلات اجتماعی ورود پیدا کرد و خوشبختانه در زمینه مسائل اجتماعی اقدامات قابل توجهی تا به امروز صورت گرفته است.

نصرتی ابراز کرد: خدمات رسانی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست به روش های مختلف صورت می گیرد، یک بخش فراهم کردن محیط زندگی آنها که به همت خیران صورت می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: برخی از این مجموعه ها که در منطقه ۲۲ در حوزه نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت دارند کاملا به شکل خیریه و مردمی اداره می شوند که مدیریت شهری منطقه۲۲ توجه ویژه ای به این مراکز دارد و برای حمایت بیشتر از این کودکان و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی های لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/
 

۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 52026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =