استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران

مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، با توجه به فرا رسیدن سال نو و شروع تعطیلات نوروزی و همچنین ورود گردشگران به استان تهران ، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در محله نیاوران مورد بازدید و استقبال خانواده ها، گردشگران  و مسافرین نوروزی علاقمند به شگفتی های آسمان قرار گرفت. 

شایان ذکر است این مرکز در ایام سال غالبا پذیرا و مورد توجه دانش آموزان، دانشجویان و فعالین حوزه علوم نجوم و فیزیک قرار دارد گفت: با توجه به فرصت پیش آمده در تعطیلات نوروزی، کلیه خانواده های علاقمند می‌توانند  همه روزه از ساعت ٩ صبح الی ۱۷ عصر از  بخش های این مرکز از جمله سالن کهکشان،سالن لیزر، سالن پلانتاریوم، سالن تفکر و ترازو بازدید و از خدمات  و توضیحات کارشناسان مرکز استفاده نمایند.

گفتنی است احداث و راه اندازی سالن پلانتاریوم این مرکز که در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفته بود ، سبب افزایش جذابیت های گردشگری و همچنین استقبال بازدیدکنندگان این مرکز شده است.

علاقمندان می توانند جهت بازدید از مرکز به آدرس نیاوران، سه راه یاسر، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، پلاک ۲۲ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۰۲۷۰۱۲ تماس حاصل نمایند.

 استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران

 استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران


 

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 52048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =