ساخت مسجد در پارک‌ها قابل تقدیر است

علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره اقدام شهرداری تهران جهت ساخت مسجد در پارک‌ها و مراکز تفریحی اظهار داشت: شهرداری تهران در این باره اقدامات خوبی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید این اقدامات را گسترش دهد.

به گزارش شهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره سخت مسجد در پارک قیطریه و همچنین وجود ناهنجاری‌ها در پارک‌ها، گفت: وضعیت برخی پارک‌ها به نحوی است که خانواده‌ها به هنگام تفریح آسایش ندارند.

وی اضافه کرد: متاسفانه گاهی در پارک‌ها محیطی که جهت تفرج مردم مهیا شده به جایگاهی برای معتادان تبدیل شده و مردم فرزندان خود را در شرایطی به پارک می‌آورند که چند متر آن طرف‌تر معتاد در حال استعمال مواد مخدر است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی پارک‌ها به محیطی برای سگ‌گردانی تبدیل شده است. سال‌های قبل شاهد حمله این سگ‌ها به کودکان خردسال بودیم. باید تلاش کرد پارک یک محیط امن و آرام و مفرح باشد. پارک برای تمدد اعصاب است که با این نا به هنجاری‌ها این مهم حاصل نمی‌شود.

سلیمی در خصوص اقدام شهرداری تهران برای ساخت مسجد در پارک‌ها و مراکز تفریحی اظهار داشت: شهرداری تهران اقدامات خوبی را انجام داده که قابل تقدیر است باید این اقدامات را گسترش دهد تا خانواده‌ها بتوانند از محیط پارک‌ها حداکثر استفاده را ببرند.

وی با اشاره به مطالبه مردم در قبال پارک‌ها، گفت: مطالبه جدی امروز مردم بازگشت امنیت به پارک‌ها است. خصوصاً در فصل بهار که مردم تمایل بیشتری برای حضور در فضای سبز دارند. هر اقدامی در این راستا مورد تأیید است. باید از اقدامات در جهت حفظ امنیت پارک‌ها حمایت کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به استاندار دوگانه غرب نسبت به مسائل ایران، تشریح کرد: در غرب و آمریکا قوانین سخت برای تأمین امنیت فضاهای عمومی دارند. نوبت به ایران که می‌رسد رسانه‌های معاند خلاف آن چه در آمریکا و اروپا معمول است را بیان می‌کنند.

سلیمی در خاتمه تاکید کرد: سیاست غرب بر این است که هرج و مرج و آنارشیسم در ایران حاکم شود. فضای آنارشیسمی که بر پارک‌ها امروز مستولی شده باید از بین برود. پارک‌ها باید سالم‌سازی شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
کد خبر: 52054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =