تداوم نهضت درختکاری در تهران؛ ۲۲ هزار مترمربع به بوستان‌های منطقه ۱۷ اضافه خواهد شد

شهردار منطقه ۱۷ گفت: ۲۲ هزار مترمربع زمین منطقه در قالب دو پلاک ثبتی جدا، توسط شهرداری تملک و در آینده‌ای نزدیک به بوستان تبدیل خواهند شد.

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز منطقه، گفت: با توجه به اینکه منطقه ۱۷ دارای بافت متراکمی بوده و از کمبود فضای سبز رنج می برد، افزایش سرانه فضای سبز منطقه جزو دغدغه های مدیران ارشد شهری و مدیریت شهری منطقه است.

سیفی افزود: به همین منظور مدیریت شهری منطقه، تملک ۲ پلاک ثبتی منطقه را جهت افزایش سرانه فضای سبز و تبدیل آنها به بوستان، در دستور کار خود قرار داد.

شهردار منطقه تصریح کرد: یکی از پلاک های مذکور، در مجاورت بوستان شهیدان امیراحمدی معروف به باغ سبزی در محله وصفنارد قرار دارد که ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و طی مذاکرات انجام شده در آینده ای بسیار نزدیک، زمین خریداری شده و به تملک شهرداری در می آید.

وی اظهار کرد: یکی از دیگر از پلاک های ثبتی به متراژ ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع است که در محله امامزاده حسن(ع) واقع شده و به تملک شهرداری منطقه درآمده است؛ مطالعات و طراحی تبدیل این ملک به بوستان نیز در حال انجام است و در آینده ای نه چندان دور، به بوستان تبدیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۷، خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری و در ۱۲ آذرماه سال ۱۴۰۱، یک بوستان ۱۴ هزار متری نیز در محله وصفنارد توسط شهردار تهران افتتاح و بهره برداری شد و در اختیار شهروندان  منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 52059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =