برپایی ایستگاه‌های راز و نیاز ویژه کودکان در مساجد منتخب منطقه ۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ از برپایی ایستگاه راز و نیاز با عنوان قنوت غنچه‌ها در ۵ مسجد منتخب ویژه کودکان به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  علی اصغر ژولیده،  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ در خصوص برپایی ایستگاه راز و نیاز در مساجد منتخب گفت : به منظور آشنایی کودکان با زندگی امام علی(ع) و قرآن کریم و همزمان با شب های قدر، اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ اقدام به اجرای ویژه برنامه قنوت غنچه ها ویژه کودکان در پنج مسجد منتخب الحسین(ع)، انصار المهدی (عج)، امام صادق(ع)، المهدی (عج) و صاحب الزمان(عج) کرده است.
وی افزود: ایستگاه های راز و نیاز در مساجد مذکور شامل بخش های نقاشی،  شعر، قصه گویی، آموزش مراسم احیا (قرآن سرگرفتن کودکان)، عزاداری و پذیرایی ویژه کودکان و جایزه خواهد بود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: فراگیری اصول اخلاقی و معنوی که از سرفصل های مهم آموزش شهروندی برای رسیدن به شهروند متعالی است برای کودکان و نوجوانان به منظور پرورش روحیه بندگی و خداشناسی در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/
 

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 52091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =