به منظور خدمات‌رسانی بهتر امکانات تفریحی بررسی شد/ ضرورت توجه به نکات ایمنی از سوی شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در روز طبیعت از بوستان‌های ملت، لاله، یاس‌ فاطمی، بوستان جنگلی شیان و همچنین پارک جنگلی چیتگر بازدید کرد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون بازدید صبحگاهی خود از بوستان‌های شهر تهران در روز طبیعت اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در روز طبیعت از بوستان‌های ملت، یاس‌ فاطمی شمالی و جنوبی، لاله، بوستان جنگلی شیان و لویزان، پارک جنگلی چیتگر غربی و شرقی بازدید کردیم تا بررسی کنیم امکانات تفریحی برای شهروندان فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم همزمان با استفاده از طبیعت و فضای سبز در روز طبیعت، حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع) را حفظ کنند، ادامه داد: خواهشمندیم شهروندان توصیه‌های ایمنی را در پارک ها و فضای سبز جدی بگیرند و همراهی کنند تا خدمت رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: کلیه کارگران و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز به صورت ۲۴ ساعته در بوستان‌ها مستقر و آماده خدمت رسانی به منظور نظافت و پاکسازی هستند. 

انتهای پیام/

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 52127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =