با تلاش مضاعف زمینه رفاه و خدمت بیشتر به مردم را فراهم کنیم

معاون شهردار تهران بابیان اینکه با تلاش مضاعف باید زمینه رفاه شهروندان و خدمت بیشتر برای مردم را فراهم کنیم، گفت: امسال باید ۱۰ برابر سال قبل کار کنیم و اگر کسی توانایی این چنینی ندارد، شهرداری را ترک کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ رویداد طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، صبح امروز -سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری ‌و محیط زیست شهرداری تهران، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.


در ابتدای این رویداد عباس شعبانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) گفت: برگزاری این رویداد در اولین روز کاری سال جدید به معنای اهمیت این موضوع یعنی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی است. باید با انرژی مضاعف این کار را جدی گرفت؛ البته کار یک هفته و دو هفته نیست. تا پایان سال و آخرین روز مدیریت فعلی باید با جدیت این مطلب را دنبال کرد.


معاون هماهنگی و امور مناطق با بیان اینکه از شهرداران نواحی بابت عملکرد سال گذشته شان تشکر می‌کنم ولی باید تلاش مان را بیشتر کنیم، اظهار کرد: باید فعالیت‌ها را بیشتر کنیم. باید ۱۰ برابر سال قبل کار کنیم و اگر کسی توانایی این چنینی ندارد شهرداری را ترک کند. هرکس که می‌گوید بودجه و اعتبار نداریم اشتباه می‌کند. نباید مقهور شرایط موجود شد.


وی ادامه داد: محکم بایستید و با تلاش مضاعف زمینه رفاه شهروندان و خدمت بیشتر برای مردم را فراهم کنید. امسال باید کاری کنید تا هرکس از هر کجای شهر عبور کرد متوجه حجم فعالیت های شهرداری بشود.


شعبانی با تاکید بر رویداد تلاش جدی برای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: این به برکت تلاش و اخلاق مداری شما شهرداران نواحی رقم خواهد خورد. مطمئن هستم که امسال سال خوبی برای کار و تلاش خواهد بود. البته در رویکرد مدیریتی نیز نظارت به روی عملکرد شهرداران نواحی جدی تر خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 52148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =