اجرای برنامه "قنوت غنچه‌ها" در مساجد منتخب در منطقه ۲۱

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از برگزاری برنامه "قنوت غنچه‌ها" در مساجد منتخب منطقه ۲۱ و با حضور کودکان و نونهالان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب ضربت خوردن امیرالمؤمنین علی (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ " احمد بهشتی " گفت: این برنامه که در مساجد رسول اکرم(ص)، النبی(ص)، الغدیر، سیدالشهدا(ع) و با مشارکت سرای محلات یاس، پاسداران، دریا و باشگاه نفت صورت گرفت، نونهالان و غنچه های محلات به همراه والدین خودبا حضور در مساجد در این برنامه که به صورت مجزا از شبستان مسجد مهیا شده بود شرکت کردند.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ افزود: دراین برنامه که به نام "قنوت غنچه ها" و با ابلاغ اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه۲۱ و با هدف آشنایی کودکان و نونهالان با اعمال شب قدر و قرآن این کتاب آسمانی برگزارشد، به کودکانی که اقدام به قرائت قرآن از جزء ۳۰ و به صورت حفظ نمودند جوایزی اهدا شد.

از دیگر برنامه های انجام شده نقاشی، داستان خوانی، قرآن بر سر گرفتن و چگونه درست کردن پیشانی بند مزین با نام امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب(ع) بود که کودکان و نونهالان با زندگینامه این امام همام نیز آشنا شدند.

شایان ذکر است از شرکت کنندگان در ابتدا و انتهای برنامه پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 52149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =