ساخت دو پارکینگ عمومی با ۵۴۰ واحد ظرفیت در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه در سال جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی پارکینگ‌های طبقاتی برای کاهش گره ترافیکی منطقه ۱۰ گفت: این منطقه متراکم‌ترین منطقه شهری و چهار برابر میانگین شهر تهران جمعیت دارد و همین امر موجب شد تا افزایش سرانه‌های خدماتی و شهری در دستورکار ویژه مدیریت شهری منطقه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث دو پارکینگ جدید در منطقه افزود: پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد از جمله املاک تحت اختیار مدیریت شهری منطقه است که سال گذشته از طریق سازمان حمل‌ونقل و ترافیک عملیات احداث آنها آغاز شد و امیدواریم با تکمیل این پارکینگ‌ها در سال جاری بتوانیم ظرفیت پارکینگ‌های منطقه را افزایش دهیم.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: پارکینگ طبقاتی گلستانی در ۹ طبقه پارکینگ (یک طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۸۸ مترمربع احداث می‌شود.

اخ‌الصنایع ادامه داد: احداث پارکینگ اعتماد به دلیل بافت متراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور این ملک، به صورت زیرسطحی در چهار طبقه با ظرفیت ۲۷۳ واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنایی ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع در دستورکار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به دلیل زیرسطحی بودن پارکینگ اعتماد، مقرر شده در فضای آزاد شده سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه با احداث این دو پارکینگ گنجایش پارک ۵۴۰ دستگاه خودرو فراهم می‌شود، گفت: هم‌اکنون عملیات اجرای پروژه احدث دو پارکینگ  گلستانی و اعتماد در مرحله خاکبرداری بوده و با سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 52162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =