خدمات‌رسانی به شهروندان با استفاده حداکثری از توان سازمان‌های خدمت‌رسان در منطقه۱۳ 

با استفاده حداکثری از توان سازمان‌های خدمت رسان و اتخاذ تدابیر لازم، خدمات مناسب به شهروندان همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با نظارت و بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران منطقه‌۱۳ همزمان با روز طبیعت در بوستان جنگلی سرخه حصار ارائه شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی روز طبیعت با حضور مدیران شهری گفت: در این جلسه، تدابیر لازم برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان و میزبانی از گردشگران نوروزی در مجموعه تفرجگاه‌های منطقه با استفاده حداکثری از توان سازمان‌های خدمت رسان انجام شد.

وی، بوستان جنگلی سرخه حصار را بدلیل موقعیت مکانی، وسعت، زیبایی و  تنوع گونه های گیاهی به عنوان یکی از قطب های گردشگری پایتخت برشمرد و اظهار داشت:با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان برای گذراندن روز سیزدهم فروردین به این محل و دیگر بوستان ها مراجعه می کنند و با هماهنگی و مشارکت بین بخشی نهاد های خدمت رسان مانند اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راهور تلاش می شود تا خدمات رسانی مطلوبی در روز طبیعت برای شهروندان فراهم شود.

شهردار منطقه۱۳، کنترل امنیت و رعایت شئونات اسلامی و جلوگیری از ورود موتور سیکلت و حفاظت از اموال پارک توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری منطقه۱۳، نظافت و کنترل سرویس های بهداشتی و آبخوری های پارک و تامین آب شرب و آب خام و برق پارک و رفع نواقص احتمالی، استقرار عوامل آتشنشانی جهت کنترل آتش سوزی های احتمالی و آماده باش عوامل اورژانس را از جمله تمهیدات انجام شده در روز طبیعت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: تلاش می کنیم با حفظ شعائر اسلامی خاطره‌ای خوب و بدون حادثه‌ برای شهروندان در این روز رقم بخورد.

محمد هادی علی احمدی اظهار داشت : همچنین در روز طبیعت، عوامل حوزه پسماند نسبت به ۵۰۰ کیلوگرم کیسه زباله و توزیع آن در درب های ورودی و تهیه و توزیع بروشور های آموزشی و راهنمایی اقدام می کنند.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: مهمترین مساله در روز طبیعت امسال به دلیل قرارگیری آن در ماه مبارک رمضان رعایت حرمت و شعائر اسلامی است و ضروریست که در این روز مسائل شرعی را رعایت گردد که در این راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام به اجرای برنامه های متناسب با ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) و برپایی نماز جماعت در نقاط تعیین شده می کند.  

وی یادآور شد: تابلو های هدایت مسیر و راهنمایی مورد نیاز در مسیرهای ورودی به بوستان سرخه حصار و داخل پارک نصب می شود.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پارک جنگلی سرخه حصار و برنامه های فرهنگی و اجتماعی این بوستان بازدید کرد.

در این بازدید حسین نظری از نزدیک در جریان خدمت رسانی نیروهای خدمات شهری منطقه، پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و یگان حفاظت در جهت تامین رفاه و امنیت شهروندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 52164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =