«قنوت غنچه ها» در مساجد منطقه۷ برگزار شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ گفت: همزمان با فرا رسیدن شبهای قدر برنامه قنوت غنچه ها در مساجد سطح این منطقه برگزار شد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی منطقه در این باره گفت: همزمان با شبهای قدر، به همت اداره آموزش‌های شهروندی و با همکاری سرای محلات ایستگاه های راز و نیاز ویژه کودکان با عنوان " قنوت غنچه ها "در مساجد منتخب منطقه برپا شد.

وی عنوان کرد: در این ایستگاه ها علاوه بر رویکرد اصلی این برنامه که انتقال مفاهیم مذهبی و آموزشی به کودکان و فراهم نمودن فضای معنوی جهت آشنایی با زندگی امام علی (ع) و آداب سوگواری است همچنین این امکان نیز وجود دارد که خانواده ها با سپردن فرزندان خود به ایستگاه‌های راز و نیاز با آرامش بیشتری به عبادت اعمال شبهای قدر بپردازند.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: ایستگاه های راز و نیاز با عنوان قنوت غنچه‌ها در مساجد الجلیل، امام حسن عسگری (ع)، خاتم الاوصیاء، مسجد جاوید و مصلی بزرگ تهران همزمان با شب‌های پر فیض قدر با برنامه های مختلف ویژه ی کودکان برگزار می شود.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه های ارائه شده دراین ایستگاه ها شامل بخش های نقاشی، قصه گویی، بازی گروهی، آشنایی و آموزش مراسم احیا و قرآن سرگرفتن توسط کودکان، توزیع بسته فرهنگی، پذیرایی و جایزه است.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 52198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =