تغییر چهره شهر با  اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات در منطقه ۱۵

نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵، در سال جدید به منظور برنامه ریزی برای اجرای طرح مراقبت اجتماعی در محلات منطقه برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در جلسه قرارگاه  اجتماعی با اشاره به تاکیدات شهردار تهران و اهمیت طرح مراقبت اجتماعی محلات گفت: این طرح در راستای ساماندهی آسیب های اجتماعی شامل ساماندهی معتادان متجاهر، کودکان کار، خیابان و متکدیان، در نواحی هفتگانه با جدیت طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آسیب های اجتماعی در سطح منطقه در یک سال اخیر با تداوم و استمرار طرح های متعدد اجتماعی و نیز هماهنگی بین بخشی با دستگاه های ذیربط  بهبود یافته است، اظهار امیدواری کرد: طی ۲ هفته آتی با اجرای همه جانبه این طرح در سطح محلات چهره شهر تغییر و شاهد ارتقای رضایت مندی شهروندان باشیم.

شیری در این نشست بر هماهنگی و برنامه ریزی حوزه ها مربوطه تاکید کرد و افزود: شناسایی کلونی ها، پیگیری مداوم و روزانه اجرای این طرح، همچنین بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های موجود را در دستور کار قرار دهید.

نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۵ در سال جدید به منظور برنامه ریزی برای اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات  با حضور شهردار منطقه، معاونان خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس اداره بازرسی، شهرداران نواحی و مدیران  مربوطه برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 52228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =