پاکسازی دو کیلومتری جاده حریم در منطقه ۱۳

در راستای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ و با همکاری و مشارکت ادارات حریم، محیط زیست منطقه و اعضای دهیاری روستای سرخه حصار، حدود دو کیلومتر از محدوده جاده حریم پاکسازی و نظافت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص اجرای طرح جهادی پاکسازی حریم منطقه ۱۳ گفت: ویژه برنامه پاکسازی طبیعت با حضور دوستداران محیط زیست، حریم بانان و دهیاران روستای سرخه حصار به منظور افزایش کیفیت محیط زیست و جلوه‌های بصری در حریم ناحیه ۴  این منطقه  اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح که ادارات حریم، محیط زیست منطقه ۱۳ و اعضای دهیاری روستای سرخه حصار همکاری داشتند، حدود دو کیلومتر از محدوده جاده حریم در حاشیه بزرگراه شهید یاسینی روستای سرخه حصار از هرگونه پسماند رها شده و نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شد.

شهردارمنطقه ۱۳، هدف از این اقدام را توسعه پایدار محیط زیست و حفظ توان اکولوژیکی محدوده برشمرد و یادآور شد: از آنجا که سال نو با جان گرفتن دوباره طبیعت، زیبایی خود را به رخ ما می کشد با اجرای این ویژه برنامه، سعی کردیم  با حفاظت نو به طبیعت حریم، جان دوباره ببخشیم.

انتهای پیام / 

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 52245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =