آغاز اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۰

مهدی اخ‌الصنایع از اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ مهدی اخ الصنایع بیان کرد باتوجه به تاکید شهردار تهران بر اجرای دقیق طرح‌ ساماندهی آسیب‌های اجتماعی جلسه ای با محوریت بررسی نقاط آسیب پذیر برای جمع آوری متکدیان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای کارتن خواب‌ها، معتادین متجاهر، کودکان کار که در حوزه آسیب های اجتماعی بوده اند روز قبل برگزار شد.

وی بیان کرد: با محوریت اجرای موضوعات مرتبط در زمینه طرح ساماندهی اسیبهای اجتماعی، معاونت خدمات شهری ،معاونت اجتماعی و فرهنگی، معاونت امور مناطق و سازمان مشارکت های اجتماعی همچنین در این طرح مشارکت دارند.

شهردار منطقه ۱۰ در ادامه افزود : شب گذشته عملیات اجرایی جمع آوری متکدیان حرفه ای و غیر حرفه ای و کارتن خواب ها معتادین متجاهر و کودکان به همراه معاونین، شهرداران نواحی، کارشناسان اجرایی و پرسنل اجرائیات و ... وارد عمل شد و افراد اسیب پذیر به مبادی ذی ربط منتقل شدند.

شهردار منطقه اظهار داشت، امید است ظرف مدت ۳ روز آینده هیچگونه موضوعی در خصوص موارد فوق در سطح منطقه مشاهده نشود همچنین کارگروه ویژه ای در خصوص جمع آوری زباله گردها تشکیلل شده است که انشالله با تدابیر  سازمان پسماند و هماهنگی دستگاه های ذیربط این موضوع نیز در سطح منطقه ۱۰ اجرایی خواهد شد.

برای تماشای ویدئو کلیک کنید :

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 52250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =