سبک زندگی و تفکر امروز نوجوان ما، نابودی اسراییل است

مهمترین موضوع در راهپیمایی روز قدس امسال و تجمع نوجوانان و جوانان آرمانی در میدان انقلاب تهران مخابره شدن این مطلب است که سبک زندگی و تفکر امروز نوجوان و جوان ما نابودی اسرائیل است.

به گزارش شهر حجت الاسلام شیرنژاد رئیس مرکز فعالیتهای دینی معاونت شهرداری تهران در آستانه روز جهانی قدس با اشاره به اهمیت دوچندان روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته گفت: مهمترین موضوع در راهپیمایی روز قدس امسال و تجمع نوجوانان  و جوانان آرمانی در میدان انقلاب تهران مخابره شدن این است که سبک زندگی و تفکر امروز نوجوان و جوان ما نابودی اسرائیل است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش لشگر قدس افزود: «پویش من لشکر قدسی ام» اقدامی است که به منظور عملیاتی کردن این هدف یعنی اعلام حضور و همبستگی قشر نوجوان و جوان برای حذف این رژیم منحوس تهیه و تدارک شده است.

رئیس مرکز فعالیت های دینی گفت: با هماهنگی های انجام شده با سازمان اتوبوس رانی و مدیران مدارس، در صبح روز قدس تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس آماده انتقال دانش آموزان از مبدا مدارس آرمانی به میدان انقلاب خواهند بود.

حجت الاسلام شیرنژاد ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و به همت طرح شهید آرمان محافل خانگی قرآن با محوریت مساجد محلات و مدارس تحت پوشش آنها در قالب ۱۰۰۰ جلسه برگزار شده و در این جلسات، مساله حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید شده است.

وی در مورد تلاش طرح شهید آرمان برای تلفیق بین مدارس و مساجد افزود: پر تابستان پیش رو انشاالله ۶۰۰ مدرسه با مساجد مجاور خود تلفیق خواهند شد و این اقدام زمینه شبکه سازی گسترده ای را جهت اقدامات منسجم و هدفمند فراهم خواهد کرد.

رئیس مرکز فعالیتهای دینی از تلاش رابطین محلات با ستاد طرح شهید آرمان برای تهیه و تدارک اتوبوس به مقصد میدان انقلاب برای حضور هرچه بیشتر دانش آموزان آرمانی در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم جهت تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است. مجموعا ۶۰۰ اتوبوس برای پویش لشکر قدس در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام شیرنژاد از اجرای برنامه توسط حاج ابوذر روحی و گروه نجم الثاقب در تجمع میدان انقلاب خبر داد و افزود: در راستای اجرای برنامه ای منسجم در قالب پویش لشکر قدس، سرودهایی با محوریت دانش آموزان در محل میدان انقلاب و در روز جهانی قدس اجرا خواهند شد.

در پایان رئیس مرکز فعالیت های دینی با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برنامه پیش رو افزود: مهمترین هدف مخابره این پیام به همه ی جهان است که دانش آموزان و نسل نو ایران اسلامی آماده مبارزه با اسرائیل و حذف این غده سرطانی هستند.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 52281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =