نمایشگاه دیار مقاومت منطقه ۱۱ در بوستان دانشجو دایر شد

شهردار منطقه ۱۱ خبر داد: هم‌زمان با روز استکبارستیز قدس، نمایشگاه دیار مقاومت با محوریت نمایش مبارزات ۵ کشور جبهه مقاومت در بوستان دانشجو دایر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، ۱۷ فروردین‌ماه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با آغاز راهپیمایی باشکوه مردم روزه‌دار و استکبارستیز تهرانی، نمایشگاه دیار مقاومت شهرداری منطقه ۱۱ در بوستان دانشجو، یکی از گلوگاه‌های اصلی مسیر پیمایش راهپیمایان برپا شد.

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه دراین‌باره گفت: این نمایشگاه که در پی تجربه موفق منطقه ۱۱ در برپایی دهکده مقاومت شهر شهدای شهرداری تهران، طی دو ماه گذشته به اجرا درآمده، به نمایش مبارزات ۵ کشور جبهه مقاومت شامل یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و عراق اختصاص دارد.

موسوی افزود: نمایشگاه دیار مقاومت با نمایش خلاقانه ماکت‌هایی در ابعاد بزرگ شامل ماکت نقشه کشور یمن و دریای سرخ، ستون‌های پالمیرای سوریه، ماکت مسجدالاقصی و نماد طوفان الاقصی که نماد مبارزات فلسطین است، خنجر یمنی به عنوان نماد مبارزات یمن و ماکت دروازه فلسطین تلاش کرده به شکلی ملموس آنچه در این کشورها علیه استکبارستیزی در جریان است، به نمایش گذارد.

وی با اشاره به اینکه تبیین تغییر و تحولات فلسطین، نقشه عملیات، بیانات حضرت آقا (مدظله‌العالی) در این مورد و نقش حاج قاسم در شکل‌گیری این جبهه مقاومت از جمله اهداف این نمایشگاه است، توضیح داد: حضور یک راوی برای روایت مقاومت یمن و تبیین نقش یمن در موضوع باب‌المندق از جمله جذابیت‌های محتوایی این نمایشگاه است؛ همچنین با همکاری جمعیت دفاع از مردم فلسطین در پیاده‌رو و در المان مسجدالاقصی، نمایشگاه عکس به کدامین گناه با هدف نمایش مظلومیت کودکان غزه به اکران درآمده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبه‌رو شده است.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: در مجموعه نمایشگاهی حاشیه چهارراه ولیعصر (عج) با طراحی اینفوگرافی‌های متعدد به بیان روایت تحلیلی از جبهه مقاومت پرداخته می‌شود تا روز قدس از محتوای غنی‌تری برای مخاطبان خود برخوردار باشد؛ ضمن آنکه با همکاری و هماهنگی با گروهی از حرکت النجبای عراق، محتوای استیج برنامه‌ها تهیه شده و به حاضران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 52287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =