تشریح اقدامات حوزه گردشگری شهرداری منطقه ۱۶

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ جزئیات اقدامات حوزه گردشگردی در نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16؛ محمد حسین شیخ سفلی در خصوص ویژه برنامه های شهرداری این منطقه در نوروز ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ ویژه‌برنامه‌های گسترده و متنوعی برای این ایام، تدارک دیده شد که این فعالیت‌ها و برنامه‌ها با اعزام کاروان عروسکی و خودرویی در جشن بزرگ استقبال از نوروز، در میدان هفتم تیر به عنوان یکی از میادین اصلی شهر تهران، آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۴ ایستگاه اطلاع رسانی در این ایام به توزیع ۲ هزار نقشه گردشگری شهر تهران، ۱۵۰۰ بروشور و بلیط های تخفیف موزه ها و اماکن گردشگری به مسافران و شهروندان  ارائه شد تا علاوه بر آشنایی با جذابیت های تهران، درباره امکانات گردشگری پایتخت نیز آگاهی کسب کنند.

اعزام بیش از ۶ تور پیاده با حضور روزه اولی ها، نوجوانان دهه هشتادی و سالمندان به گذرهای پامنار، ناصرخسرو، ادیان و باغ فردوس از جمله فعالیت های انجام گرفته در حوزه گردشگری است، همچنین در این ایام به صورت مستمر شهروندان در قالب تورهای گروهی از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر تهران بازدید نمودند.

در ادامه شیخ سفلی با بیان اینکه برنامه های گردشگری در طول سال به صورت مستمر خواهد بود افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سرای محلات و یا اداره گردشگری ضمن اطلاع از فعالیت ها، از برنامه و تورهای گردشگری بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 52303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =