در موضوع معتادان متجاهر شاهد همکاری بسیار خوب شهرداری تهران هستیم 

سخنگوی فراجا گفت: امروز اگر ادعا می‌کنیم اگر معتاد متجاهری وجود داشته باشد بلافاصله آن‌ را جمع‌آوری می‌کنیم، دلیل آن ظرفیت‌هایی است که توسط بخش‌هایی مانند شهرداری آماده شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون جمع آوری معتادین متجاهر اظهار کرد: یکی از مواردی که چهره شهر را از وجهه مثبت خود تغییر می‌دهد، معتادان متجاهر هستند که حضورشان در سطح شهر بر روح روان افراد جامعه تاثیر منفی می‌گذارد.

وی افزود: برخورد با این پدیده کار یک نهاد و سازمان نیست. جمع آوری معتادان متجاهر با فراجاست که در کمترین زمان ممکن انجام شدنی است. مهم اتفاق بعد از جمع‌آوری معتادین متجاهر است، این افراد باید در اماکنی بازآموزی شوند و دوره‌هایی را ببینند و بعد به جامعه برگردند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: آموزش و بازآموزی کار دیگر بخش‌هاست که بخشی به شهرداری تهران برمی‌گردد و در این زمینه شاهد همکاری بسیار خوبی از سمت شهرداری تهران هستیم.

سردار منتظر المهدی ادامه داد: امروز اگر ادعا می‌کنیم اگر معتاد متجاهری وجود داشته باشد بلافاصله آن را جمع آوری می‌کنیم، دلیل آن ظرفیت هایی است که توسط بخش هایی مانند شهرداری آماده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازگرداندن معتادان متجاهر به جامعه کار ساده ای نیست. باید آموزش ها را بیشتر کنیم و در حوزه‌ پیشگیری فعالیت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 52311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =