توسعه و بازپیرایی ۲۰ هزار مترمربعی فضای سبز منطقه۱۳ 

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به توسعه و بازپیرایی فضای سبز بوستان CNG در بزرگراه شهید یاسینی از افزایش ۲۰ هزار متر مربعی سرانه فضای سبز این منطقه خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به اینکه توسعه و بازپیرایی فضای سبز شهری و طراوت و سر سبزی فضاها و اماکن عمومی سطح منطقه علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در سرزندگی شهری مؤثر است، اظهار کرد: به همین سبب طرح توسعه و احیای فضای سبز شهری با اجرای بازپیرایی و توسعه فضای سبز بوستان CNG در دستور کار قرار گرفت.  

وی افزود: به منظور مناسب سازی این بوستان برای استفاده مفید شهروندان، اقداماتی نظیر کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال شامل زیتون تلخ، بلوط دائم سبز و زبان گنجشک، ۶۰۰ گلدان درختچه شامل پیراکانتا، زرشک ومیخک هندی، ۷۰۰ گلدان نسترن، نصب چهار آلاچیق و طاق نصرت، راه اندازی و احیای برکه، راه اندازی سیستم روشنایی، مناسب سازی معابر، نصب ۱۲ عدد نیمکت و سطل زباله انجام شد.

 احداث فضاهای سبز از مهمترین اهداف و برنامه های مدیریت شهری است و رویکرد مدیریت شهری در شهرداری تهران توسعه پایدار شهر بر مبنای احصاء نیازمندی های شهروندان به فضاهای سبز قابل دسترس و ایمن و برنامه ریزی در خصوص تجهیز بهینه و مناسب سازی استاندارد این فضاها  است.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 52320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =