برگزاری کمیسیون عملیات یگان حفاظت با محوریت دستور شهردار تهران

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌گردان، کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر، گفت: یگان حفاظت شهرداری تهران از همه ظرفیت و پرسنل خود در راستای تحقق این خواسته مدیریت شهری استفاده خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران، جلسه کمیسیون عملیات با حضور سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار تهران و فرمانده یگان حفاظت و جمعی از معاونین، مشاورین و فرماندهان مناطق و سازمان‌ها در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد.

در حاشیه این جلسه مشاور شهردار تهران و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان این‌که شروع سال جدید و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان همراه با ماموریت های خاص برای یگان حفاظت آغاز شد به برنامه های آتی این یگان در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده و همچون سنوات گذشته در مراسم روزهای قدس و عید سعید فطر یگان حفاظت شهرداری تهران در کنار سایر مجموعه های شهرداری به شهروندان جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم خدمت رسانی خواهند کرد.

موسوی در ادامه صحبت هایش با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و جمع آوری زباله گردان، معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار گفت: یگان حفاظت شهرداری تهران از همه ظرفیت‌های خود در راستای تحقق این خواسته مدیریت شهری استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 52342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =