دستگیری جاعلی با کت ۱۴۴ میلیونی

سرهنگ موسوی از دستگیری جاعل مدارک هویتی و چک پول توسط عوامل یگان حفاظت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران در ترمینال جنوب خبر داد.

 سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر از دستگیری فرد جاعلی در پایانه مسافربری جنوب از سوی عوامل گشت این یگان خبر داد که این فرد در زمان دستگیری ۱۴۴ میلیون ریال تراول چک تقلبی و جعلی به همراه خود داشت.


فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران در پایانه جنوب در حین گشت زنی به فردی در حال خرید از یکی از غرفه های ترمینال مشکوک می شوند.


موسوی ادامه داد: عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران با زیر نظر گرفتن رفتار فرد متوجه استفاده وی از تراول چک‌های تقلبی در هنگام خرید می شوند و با حفظ و رعایت حقوق شهروندی فرد را دستگیر می کنند.


وی با بیان اینکه متهم در اعترافات اولیه خود به جعل اسناد و مدارک هویتی در ۵۰ فقره اقرار کرد، افزود: پس از دستگیری و با بررسی های بیشتر و بازرسی بدنی، از جیب کت متهم ۱۴۴ میلیون ریال چک پول تقلبی (چک پول های ۵۰ و ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی)، تعدادی کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهینامه کشف شد که پس از تنظیم صورت‌جلسه متهم به همراه چک پول های تقلبی، اسناد و مدارک هویتی جعلی به عوامل کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب تحویل داده شد.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 52395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =