استقبال روزه‌‏اولی‌ها از پویش«ماه مهربان»

مراسم تجلیل از دختران قاری و حافظ قرآن کریم در قالب پویش «ماه مهربان» در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷،۱۹ و ۲۰ وجمعی از معاونان و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، مریم اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان اتفاق خوبی به عنوان پویش «ماه مهربانی» برای روزه اولی‌ها رقم خورد، اظهارکرد: این پویش شامل تقویمی بود که عزیزان آن را دریافت ومراحل آن را طی کردند. این پویش در رده سنی دختران نوجوان نیز شامل بخش‎های دیگری بود که در واقع فعالیت‌‏های خیرخواهانه و یا فعالیت‏‌های آنها در مساجد را شامل می‌شد.

وی ادامه داد: در این زمان نورانی و در این فضایی که شیطان در غل و زنجیر است و توفیقات انسان‌ها برای آنکه پله های رشد و تعالی را طی کنند، از همیشه اوقات سال بیشتر است، دختران خوب شهر تهران ،بسیاری اعمال و کار خیر را در این قالب اجرایی کردند.

مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران با بیان اینکه اگر در مراتب ایمان به دنبال پیشرفت هستیم، قاعدتا یک بخش این است که یا به زبان بیاوریم و یا یکی از مناسک را انجام دهیم تصریح کرد: زمانی که این موضوع در اعمال و رفتار ما تبلور پیدا می‏‌کند و نهادینه می‌شود، به طور حتم درجات بالاتری را می‌توانیم طی کنیم.

وی با اشاره به استقبال چندصد هزار نفری دختران پایتخت از این پویش خاطرنشان کرد: این استقبال برای ما دلگرم کننده است و ما به عنوان خادمان این قضیه امیدوار هستیم که این  پویش یک روال همیشگی در ماه مبارک رمضان شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری پویش «ماه مهربان»، افزایش همدلی و محبت در بین دختران نوجوان و خانواده هایشان و ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به‌عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده ها، تکریم و تشویق آنان به اطاعت از امر خداوند است.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 52417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =