برپایی ضیافت افطاری ویژه افراد دارای معلولیت در منطقه ۲۱

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از برپایی ضیافت افطاری ویژه افراد دارای معلولیت در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ احمد بهشتی گفت: شهرداری منطقه ۲۱ هرساله در ماه مبارک رمضان با هدف تکریم افراد دارای معلولیت، ایجاد حال خوب و تقویت روحیه نشاط و شادابی میزبان افراد دارای معلولیت و خانواده هایشان در ضیافت افطار است.

در این مراسم که با حضور صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه۲۱، رییس اداره سلامت معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه ۲۱، رئیس مرکز بهزیستی وردآورد در تالار گلهای تهرانسر برگزار شد، ۱۳۰ نفر از افراد دارای معلولیت به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.

"حمید صاحب" مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه در دسترس قرار دادن خدمات سلامت محور برای همه اقشار و گروه‌های مردمی یکی از رویکردهای اداره سلامت شهرداری تهران برای ارتقای سلامت جامعه است بیان کرد: به دنبال آن هستیم خدمات سلامت محور خود را به گونه‌ای به شهروندان ارائه کنیم که زمینه برای حضور بیشتر آنان در طراحی و اجرای این برنامه‌ها فراهم شود.

صاحب با بیان اینکه ترویج حال خوب از برنامه‌های محوری اداره سلامت شهرداری است، اضافه کرد: شنیدن صدای اقشار مختلف جامعه و تلاش برای تحقق خواسته‌های مردم و گروه‌های خاص جامعه از جمله افراد دارای معلولیت از مامویت‌هایی است که در این اداره دنبال می‌شود.

در ادامه این مراسم "محمد رضا پوریافر" شهردار منطقه۲۱ ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو، درخصوص اجرای پروژه های مناسب سازی معابر در منطقه ۲۱ و توجه ویژه به شهروندان دارای نیازهای خاص خبر داد.

سرودخوانی گروه سرود افراد دارای معلولیت، شعرخوانی عضو روشن دل کانون، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای هدایا از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

در پایان مراسم عیدانه شهردار منطقه ۲۱ به تمامی اعضای کانون افراد دارای معلولیت اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 52448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =