نصب نیوجرسی و بهسازی گاردریل در معابر بزرگراهی منطقه ۱۵

عملیات نصب نیوجرسی و بهسازی گاردریل پنج بزرگراه منطقه ۱۵ به منظور ایمن سازی این محورها طی شش ماه نخست امسال انجام شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان مطلب فوق افزود: طرح جمع آوری گاردریل میانی بزرگراه بعثت در محور شرق به غرب به طول ۳ کیلومتر با هدف جلوگیری از تردد غیر مجاز عابرین پیاده از عرض این محور پر حادثه انجام و عملیات نصب نیوجرسی به جای آن به اجرا درآمد.

به گفته او؛ یکی از مزیتهای نصب نیوجرسی نسبت به گاردریل و نرده‌های فلزی برای جداسازی مسیرهای رفت و برگشت؛ علاوه بر استحکام لازم، عدم نیاز آن‌ها به تعمیر و نگهداری نیز می باشد.

لواف زاده با اشاره نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه شهید نجفی رستگار افزود: یکی دیگر از مزایای نیوجرسی ها، جلوگیری از باز تابش نور خودروها به چشم رانندگان مسیر مخالف و خیرگی چشم آن‌ها است.

او به تشریح عملیات بهسازی گاردریل های بزرگراهی پرداخت و افزود: ۹۲۰ مترطول در بزرگراه امام رضا(ع)، ۴۰۰ متر طول در بزرگراه امام علی(ع) و ۸۲۰ متر طول از گاردریل بزرگراه آزادگان بهسازی و مرمت شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه همچنین به اجرای عملیات نصب سرعتگیر طی این مدت اشاره کرد و گفت: به دلیل ایمنی پایین برخی معابر بر اثر سرعت بالای خودروها و تصادفات؛  ۶ سرعتگیر در نواحی ۳ و ۴ بنا بر نظر کارشناسان معاونت ترافیک، شورایاران و نیز پلیس راهور نصب شد.

۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 5247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =