جمع‌آوری دپوهای غیرمجاز پسماند در سطح محدوده منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ تهران گفت: محل‌های دپوی غیرمجاز پسماند خشک در محدوده منطقه، با همکاری نواحی ۶ گانه شناسایی، پاکسازی و جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴، علیرضا رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله های شهری، علاوه بر اینکه سبب آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت افراد می شود سبب نازیبایی منظر شهر نیز می شود برهمین اساس جمع‌آوری دپوهای غیر مجاز پراکنده در سطح منطقه و انتقال به مرکز تخلیه آزادگان اقدام شد.

رباطی با اشاره به پلمپ یک واحد غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک وجمع آوری ۳ مرکز دپو و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک و افزود: با این اقدام بیش از  ۱۱۰۰ کیلوگرم پسماند با استفاده از ۲ دستگاه پیکاپ و یک دستگاه خاورو به مرکز تخلیه آزادگان منتقل شد.

وی در ادامه به ضرورت فرهنگسازی تفکیک پسماند خشک اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند از مبدا، از شهروندان تقاضا می شود نرم افراز نوماند را در تلفن همراه خود نصب کرده، ساعت مراجعه ناوگان جمع‌آوری را تعیین کنند.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 52490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =