توزیع ۱۴۰۳ بسته معیشتی بین نیازمندان در منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ از توزیع ۱۴۰۳ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند منطقه در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار این منطقه با بیان اینکه طی پایشی که در خصوص ۵۰۰ هزار نفر جمعیت منطقه صورت گرفت و جامعه هدف نیازمند در سطح منطقه شناسایی شد، اظهار کرد: از این میان بیش از ۲هزار نفر خانواده نیازمند در سطح منطقه شناسایی شده که مدیریت شهری منطقه بر اساس وظیفه انسانی و شرعی خود، با همراهی مجمع خیرین منطقه ۸ و موکب زینبیه نسبت به شناسایی و رساندن بسته‌های معیشتی به جامعه هدف در منطقه اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه در خصوص جزئیات توزیع کمک‌های مؤمنانه تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۱۴۰۰ بسته فراهم و در اختیار نیازمندان منطقه قرار گرفت. همچنین در آستانه عید سعید فطر نیز تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی متناسب با شب عید فطر در میان جامعه هدف در منطقه توزیع شد.

به گفته این مقام ارشد شهری تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان بیشتر شده و خیرین سطح منطقه نیز با جدیت بیشتری در این امر خیر مشارکت دارند.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 52531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =