منطقه ۲۰ مهیای جشن بزرگ بندگی شد

شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مساجد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر، گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، پاکسازی و شستشو و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شده است.

شنگی افزود: به همین مناسبت فضاسازی محیطی با اکران ۲۰ تخته بنر پرتابلی، آذین بندی با نصب ۲۰ هزارمتر ریسه پارچه ای رنگی و ۱۰ کتیبه ویژه عیدفطر در میادین و معابراصلی، نورپردازی المان های شهری در معابر و میادین اصلی و اهتزاز ۲۷۰ تخته پرچم پل های سواره رو انجام شده است.

وی با اشاره به آراستگی و گلکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و معابر پیرامون با کاشت ۲ هزار گلدان گل های متنوع و رنگارنگ، اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، خودروهای شهربان و معبربان و نوماند و مخازن ویژه پسماند در پیرامون حرم مستقر هستند.

شنگی اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان انسداد موقت برخی معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، نصب بنرهای اطلاع رسانی، جانمایی پارک مورب خودروها و تقویت خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی منتهی به میادین اصلی از جمله میدان حضرت عبدالعظیم(ع) و ضلع شرق و جنوب حرم (میدان مدرس) انجام می شود.

وی با اشاره به فضاسازی و اجرای نورافشانی در شب های عید فطر در مراکز پرتردد محلات و میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، گفت: ۳ جشن بزرگ شبانه با عنوان «عید بندگی» با حضور مداحان و خوانندگان سرشناس کشور، سخنرانی مذهبی و گروه های عروسکی کودک و برپائی غرفه های متنوع از روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۳ شب در میدان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.

شهردار منطقه اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به نمازگزارن در روز عید فطر، با همکاری نواحی این منطقه و گروه های جهادی با برپائی ۱۰ موکب در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بیش از ۱۰ هزار بسته پذیرائی، ۱۲ هزار ادعیه نمازعیدفطر با طراحی اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند به نمازگزاران توزیع خواهد شد، همچنین در مساجد بزرگ منطقه نیز ضمن برگزاری نماز عید، از نمازگزاران پذیرائی می شود.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 52565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =