شهرداری منطقه ۱۷ میزبان نمازگزاران عید فطر خواهد بود

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و همبستگی و همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر، پردیس فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری منطقه ۱۷ در محل برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عیدسعید فطر، گفت: شهرداری منطقه ۱۷ به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مسلمین، عید بندگی و همبستگی، عید سعید فطر و همزمان با اقامه نماز عید فطر، پردیس فرهنگی، هنری و تفریحی در محل برگزاری نماز عید در مصلی تهران برپا خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: از ساعات اولیه روز عید سعید فطر پردیس فرهنگی، هنری و تفریحی شهرداری منطقه ۱۷ شامل پنج ایستگاه ورزش و تفریح، سلامت، بانوان، شهروندی، قرآنی و دینی در ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی میزبان نمازگزاران عزیز تهرانی خواهد بود.

سیفی اظهار کرد: علاوه بر این پردیس، استیج فرهنگی و رسانه ای نیز با اجرای گروه های سرود، عمو روحانی، تواشیح، جمع خوانی، مسابقه و برنامه های شاد دیگر جشنی ماندگار و دلنشین را برای شرکت کنندگان در این مراسم معنوی رقم خواهد زد.

وی با اشاره به چایخانه محبان الرضا(ع)، گفت: چایخانه محبان الرضا (ع) با حضور خادم یاران رضوی و موکب های پذیرایی نیز به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی به پذیرایی از مردم مؤمن خواهند پرداخت.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: پردیس فرهنگی، هنری شهرداری منطقه ۱۷در محدوده ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی و ضلع شرقی خیابان یوسفی مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 52568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =