برگزاری سومین پویش "نفس‌های تازه شهر" در بوستان پیروزی

سومین پویش نفس‌های تازه شهر با رویکرد "تهران شهر خانواده " در بوستان پیروزی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به شناسایی و تکریم نوزادان تازه متولد شده در فصل بهار توسط اداره بانوان گفت: سومین پویش نفس های تازه شهر در راستای تحقق رویکرد جوانی جمعیت و به منظور ترویج احترام به محیط زیست شهری توسط اداره بانوان منطقه و شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۱۳ در بوستان پیروزی محله حافظیه برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم، جمعی از مدیران شهری ناحیه ۳ و مدیر بانوان منطقه و تعدادی خانواده دارای نوزاد متولد دی ماه ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳ حضور داشتند که تعدادی نهال نیز به همراه پلاکی به نام این نوزدان از مواد سازگار با محیط زیست در بخشی از این بوستان کاشته شد.

ژولیده ادامه داد: در راستای این پویش، اطلاع رسانی و شناسایی خانواده های گروه هدف، تهیه بانک اطلاعاتی نوزادان، اهداء هدیه به نوزادان حاضر در کاشت نهال متناسب با نیاز نوزاد از جمله اقداماتی بود که در این پویش انجام شد.

افزایش حس تعلق مادر و کودک و خانواده به محله و شهر، تکریم و گرامیداشت تولد هر نوزاد به عنوان نو شهروند و نفس های تازه شهر و ترویج احترام به محیط زیست شهری از اهداف مهم این پویش است.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 52581

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =