استیج فرهنگی منطقه ۱۳ پذیرای نمازگزاران در روز عید سعید فطر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، استیج فرهنگی و هنری منطقه ۱۳در خیایان خرمشهر  جنب مصلی تهران پذیرای نمازگزاران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه، عید سعید فطر را عید همبستگی و همدلی امت مسلمان ایران اسلامی و جهان اسلام برشمرد و افزود: فرارسیدن عید سعید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر و سرآغاز تحولات اساسی در زندگی خداجویان و پرهیزکاران و مهم‌ترین دستاورد این ماه، حفظ وحدت و تقویت اراده جمعی همه مسلمانان برای خدمت‌رسانی به مکتب سعادت بخش اسلام است.

وی با اشاره به اجرای  برنامه‌های روز عید سعید فطر با پویش محوری "نماز بیعت" در محل مصلی تهران تصریح کرد: استیج فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ شامل هفت غرفه فرهنگی و هنری و سه غرفه پذیرایی است که در روز عید سعید فطر از نمازگزاران پذیرایی می کند.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد : ورزش و تفریح، سلامت، بانوان، شهروندی، قرآنی و دینی و سرگرمی از عناوین ایستگاه های پردیس فرهنگی، هنری و تفریحی می باشد که متناسب با موضوعات ذکر شده، خدمات مختلفی ارائه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری نواحی و گروه های جهادی، موکب میان وعده، نوشیدنی طبیعی و چایخانه حضرت رضا(ع)  نیز با توزیع چای، نبات و خرما و آبمیوه  و غذای گرم بین نمازگزاران فعالیت می کنند.

علی احمدی خاطر نشان کرد: هدایایی نیز ویژه روزه اولی ها در استیج منطقه ۱۳ توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 52583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =