تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه آسفالت معابر منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از تحقق وعده مدیریت شهری در حوزه تولید و توزیع آسفالت در معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به اجرای طرح آسفالت معابر سطح منطقه گفت: سال گذشته با عزم جدی مدیریت شهری بر ترمیم و بهسازی معابر شهری،  وعده توزیع ۳۰ هزار تنی آسفالت در منطقه ۱۰ محقق و توانستیم نهضت آسفالت‌ریزی را به خوبی در سطح منطقه اجرایی کنیم.

وی افزود: از این مقدار آسفالت توزیع شده، ۱۳ هزار تن به صورت مکانیزه  و ۱۷ هزار تن به صورت روکش دستی و لکه گیری در معابر نواحی سه گانه منطقه بکار رفته است.

شهردار منطقه ۱۰ ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف این طرح برشمرد و بیان کرد: عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقاءکیفیت آسفالت معابر و تسهیل در تردد شهروندان در سال جاری نیز ادامه دارد.

اخ الصنایع با تأکید بر اینکه کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می شود، گفت: باید از هم اکنون با یک برنامه‌ریزی دقیق، معابری که آثار خرابی در آسفالت آن وجود دارد، مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد تا در سال جاری این محورها در اولویت آسفالت قرار گیرند.

انتهای پیام/

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 52643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =