پایش وضعیت اجرای طرح نگهداشت شهر در نواحی ۶گانه

شهردار منطقه ۱۲ به همراه مدیر کل پسماند شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی ۶گانه با حضور در معابر ومیادین منطقه، شاخص‌های نگهداشت شهر بررسی و مواردی هم به مدیران ذیربط ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بررسی نگهداشت سطح منطقه، امروز صبح به همراه رضا محمدی مدیرکل پسماند شهرداری تهران و معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نواحی ۶گانه منطقه بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید شاخص‌های نگهداشت منطقه بررسی و مواردی در دستور کار معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و شهرداران نواحی قرار گرفت.

شهردار منطقه۱۲ گفت: رفت و روب معابر، توسعه فضاهای سبز، انهار، لکه گیری آسفالت، ساماندهی پیاده روها، جداول، پایانه های مسافربری، حصارهای کارگاهی، زیباسازی نمای بصری، مبارزه با جانوران مضر شهری، جمع آوری آبهای سطحی و … از جمله موارد طرح نظارت بر وضعیت نگهداشت شهر است که مبنای ارزیابی عملکرد به شمار می رود و با دقت در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

در این بازدید همچنین رضا محمدی مدیر کل پسماند نیز وضعیت نگهداشت و مدیریت پسماند منطقه را مورد پایش قرار داد و عملکرد این منطقه را در حوزه‌های مختلف مدیریت پسماند مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی شهروندان و رفع نقاط آسیب در اجرای طرح نگهداشت شهر افزود: تمام حوزه ها در منطقه ۱۲ موظف هستند تلاش خود را بکار گیرند تا طرح نگهداشت شهر، به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 52652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =