بوستان بانوان منطقه ۱۹ پذیرای اردوهای دانش‌آموزی می‌شود

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز اردوهای دانش‌آموزی بوستان بانوان این منطقه همزمان با فرارسیدن فصل بهار و از سرگیری فعالیت مدارس و مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید با اشاره به استقبال خوب مراکز آموزشی از خدمات بوستان بانوان در این ایام افزود: این بوستان در زمان فعالیت مدارس روزانه میزبان بیش از دو هزار نفر از دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود.

وی با اشاره به تأمین امکانات مورد نیاز در راستای اعتلای فرهنگ تربیتی و پرورشی دختران شهر تهران در بوستان بانوان خاطر نشان کرد: این مجموعه در رویکرد جدید خود، تعاملات ویژه ای با سازمان ها و اداره های درون سازمانی و برون سازمانی، به منظور تأمین اوقات فراغت دانش آموزان دختر به منظور بهره مندی آنها از امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوستان انجام داده است.

به گفته این مسئول در این اردوها دانش آموزان از برنامه های تئاتر میدانی، نمایش‌های عروسکی، خدمات سلامت محور، آموزش علائم ترافیکی همراه با موسیقی شاد، ایمنی و سلامتی، آتش نشانی، کمک های اولیه و ... بهره مند می شوند.

ضمن اینکه برپایی ایستگاه‌های مشاوره، برنامه های غنی سازی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی و هنری، بازی‌های فکری و تمرکز ذهنی، کارگاه‌های آموزشی متنوع، فعالیت های فرهنگی و استفاده رایگان از امکانات بوستان‌ از برنامه‌های جانبی این اردوها است.

 مطهری موید ایجاد برنامه های فرهنگی و آموزشی، بهینه سازی و هدفمند سازی اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان، تربیت نیروهای کارآمد و شناسایی استعدادهای نهفته در بین دختران نوجوان و جوان را از اهداف برپایی این اردها برشمرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی در ادامه به امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه اشاره کرد و گفت: این بوستان دارای امکاناتی نظیر کتابخانه با برنامه های فرهنگی متنوع، سالن ورزشی یوتاب، گالری دنیای هنر، استخر روباز، پیست دوچرخه سواری، ترامپولین(تشک پرش)، زمین چمن، سالن بدنسازی و کلاس های آموزشی رایگان از قبیل آموزش کاشت نگهداری گل های آپارتمانی، سبزیجات ارگانیک در کلینیک و مرکز مشاوره گل و گیاه و مزرعه خانواده، برای اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری ویژه اردوهای دانش آموزی و بانوان در این بوستان است.

انتهای پیام /

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 52702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =