۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 52712

لایحه سازمان گردشگری شهرداری تهران به کجا رسید؟

بیش از ۱۶۷ دستگاه، اداره، شرکت و معاونت در حوزه گردشگری در پایتخت فعالند
لایحه سازمان گردشگری شهرداری تهران به کجا رسید؟

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران جزئیات لایحه سازمان گردشگری و مراکز تفریحی شهرداری تهران را تشریح کرد.

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص لایحه سازمان گردشگری و مراکز تفریحی گفت: لایحه اساسنامه سازمان گردشگری و مراکز تفریحی و اصلاح حکم ۹۱ برنامه چهار ساله چهارم قبل از نوروز برای اداره کل تدوین قوانین معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران ارسال شد که جلسه آن در اولین روزهای کاری پس از ایام تعطیلات نوروزی با حضور ادارات مختلف در اداره کل تدوین قوانین برگزار شد.

وی افزود: بنا بر این شد که جوانب کار سنجیده شود و بررسی لازم صورت گیرد تا لایحه سریع تر در صحن شورای اسلامی شهر مورد تایید اعضا قرار گیرد و فرمانداری نیز موضوعی و مغایرتی در آن نبیند.

قاسمی با اشاره به اینکه در شهر تهران بالغ بر ۱۶۷ دستگاه، اداره، شرکت و معاونت در حوزه گردشگری فعال هستند، خاطرنشان کرد: بنا بر این است که این نهادها به صورت واحد؛ مدیریت، راهبری، کنترل و نظارت شوند که با تشکیل سازمان گردشگری این اتفاق رخ خواهد داد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: جلسه کارشناسی مجددی تشکیل خواهد شد که شهرداری تهران بتواند در زمان کوتاهی لایحه را برای شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند. لذا ادارات متناظری که مرتبط با موضوع هستند مثل اداره مجامع و شرکت‌ها برای جلسه آینده دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 52712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =