بیش از ۱۰۵ هزار  پیام شهروندی در منطقه۲ پیگیری شد

بیش از ۱۰۵ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹گانه منطقه۲ در یکسال گذشته پیگیری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای ماموریت های سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به  درخواست های شهروندان،  در یکسال گذشته ۱۰۵ هزار پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۱۰۴ هزار مورد از پیام ها رسیدگی  و با رضایت مندی شهروندان مختوم شد  و تعداد ۱۳۵۶ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری ها بوده به علت زمانبر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است.

قدرتی پور افزود: بیشترین درخواست ها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز، جمع آوری خاک و نخاله، سدمعبر اصناف در پیاده رو، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه ها بود

وی اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواستهای مردمی و تسریع در فعالیتهای شهری است در این زمینه نیز فعالیتهای خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 52772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =