بهسازی و مرمت پیاده‌روها در ۱۰ نقطه غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه پروژه‌های توسعه محله‌ای در سال جاری به شکل ویژه دنبال می‌شود؛ گفت: در ۱۰ نقطه و در دو محله عملیات از محلات ۱۲گانه منطقه به شکل ویژه مرمت و بهسازی پیاده‌روها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: باتوجه به اینکه حجم قابل توجهی از عملیات عمرانی در این منطقه در زمینه معبر سازی صورت می گیرد و بخشی از این معبرسازی مربوط به ساخت و بهسازی پیاده روها است که به شکل ویژه در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: با همکاری عوامل اجرایی در این معاونت و نواحی ۴ و ۶ عملیات پیاده رو سازی در دو محله قائم و سرو آزاد به اجرا در آمده است. این عملیات با محوریت مرمت پیاده رو، چاله پرکنی، ترمیم نوار حفاری، روکش آسفالت و دیوار کشی صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با بیان اینکه پیاده رو سازی و مرمت پیاده رو ها به شکل ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد، عنوان کرد: این عملیات در محله سروآزاد در معابر شامل خیابان پارسا، گودرزی، خیابان محمودی و میدان پارالمپیک و در محله قائم در معابر شامل چهار نقطه در خیابان جدی اردبیلی، خیابان جنگلبان بین خیابان میلاد ۴و۵ و کوچه کوثر شهرک ساحل به اتمام رسیده است. 

انتهای پیام/
 

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 52784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =