کاهش‌ چشمگیر تصادفات با ‌انجام اصلاح هندسی میدان امام حسن مجتبی(ع)

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۴ از اجرای اصلاح هندسی ورودی خیابان لرستان به میدان و کاهش چشمگیر تصادفات در میدان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ مهدی وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ در خصوص اجرای اصلاح هندسی ورودی خیابان لرستان به میدان گفت: با توجه به گزارش های ماهانه تصادفات پلیس راهور منطقه و بررسی و شناسایی این نقطه پرحادثه و آسیب رسان  به فوریت اصلاح هندسی در دستور کار قرار گرفت.

وارسته در ادامه افزود: محدودیت شعاع گردش و تداخل حرکتی خودروهای عبوری از خیابان لرستان و خیابان شهید شاه آبادی شمالی حین ورود به میدان، عامل اصلی بسیاری از سوانح ترافیکی در ماههای گذشته بود که با طراحی و اصلاح هندسی این نقطه، معضل مذکور به طور کامل برطرف شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر بازدیدهای مستمر از معابر با دریافت گزارش های دوره ای از پلیس راهور، شناسایی نقاط آسیب زا و پرحادثه به صورت ویژه در دستور کار شهرداری خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده مشکلات ترافیکی، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش نموده تا در اسرع وقت در کاهش سوانح و نجات جان انسان ها سهیم باشند.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 52825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =