ابلاغ مصوبه نظام نامه مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) شهرداری تهران

سند نظام نامه مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهرداری تهران از سوی شهردار تهران به منظور اجرا به کلیه واحدهای تابعه ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران گفت:  بر اساس تکلالیف و اسناد بالادستی نظیر مصوبه سال ۱۳۹۲ شورای اسلامی شهر تهران و حکم (۶۴) برنامه ۴ ساله چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، سند نظام نامه مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهرداری تهران تدوین و پس از تصویب در دویست و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران از سوی شهردار تهران به منظور اجرا به کلیه واحدهای تابعه ابلاغ شد.

موسوی افزود: این سند با هدف تعین نقش ها، مسئولیت ها و ترسیم فرآیند های ارتباطی ارکان و ذی ربطان حوزه های سلامت ، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران تدوین شد. همچنین تحقق مدیریت یکپارچه و هماهنگ در حوزه HSE ،بهبود و اصلاح رویه های موجود، ارتقای ایمنی شهروندان، کارکنان و پیمانکاران و بهره بردارن، پیشگیری و کاهش خطر حوداث و سوانح ناشی از فعالیت های شهرداری تهران و ارتقای فرهنگ HSE شهروندی و سازمانی از دیگر اهداف تدوین نظام مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران بشمار می رود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 52879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =